descansando neuronas por Vimianço I. Sanfins. Soidade verde-gris

Padrão

PICT0002
Esta tempada fico algo achacadiça , por esso não vos seguir a contar as histórias das mulheres.
Para eso, as neuronas tem de ficar em bom estado e com aços para contar histórias da história.
Quando me ponha bem, continuaremos a conhescer cousas femininas e até feministas, mas, no entanto, como não quero perder o contato com vós, já atopei umha solução.
O Suso, polo nosso 31 cabodano do casamento, agasalhou-me umha cámara de fotografar e agora, mentras me reponho, dou longos passeios polas pistas da parcelária de Vimianço- correduiras e carreiros jà dou o demo um queda- e vou tirando fotos a todo o que chama minha atenção.
É umha atividade preciosa, porque, a través das fotos, e dos modelos a fotografar, vou volvendo a tomar contato com este val que abandonei hà vintetrês anos para voar a outros climas, outras liverdades, outras músicas, que arriquecerom a minha vida e a fixerom mais jovem, aventureira e boémia, como eu anceiava quando era umha meninha nas freiras de Rubine.
Ainda que casada, com meninhos e tudo, cumpli meu sonho de ver e vivir outros mundos.
Agora disfruto destas pequenas cousas da minha primeira infáncia, meu paraiso perdido e volto a encontrar.
PICT0001

Estas primeiras fotos são de Sanfins, um lugar do Concelho de Vimianço, e da parróquia de Cambeda.

Quando as fisse, era umha manhá gris, de invernia galega. Tem esse regusto de humidade verde e gris, metade de cada, e a soidade do campo no inverno. Do vento que agita os loureiros novos, os cruzeiros das encrucilhadas e os caminhos.

PICT0003
O carro do pais cheio de balume, havia polo menos vinte anos que não o via.

Mas ali ficava, sozinho, entre a pedra e o cemento, quase um fóssil .

Espero que gostedes. Porque vou pôr mais.

PICT0004

943265.gif

9 responses »

  1. Benvida ao clube dos píxeles…
    Coido que deberías postear foto a foto pois ao cargala tanto tardan moito en abrir.
    Onte disfrutei dunha cea típica das terras do Rif na casa duns amigos pero con viño da Ribeira do Douro e lembreime de ti.
    Que o pases ben na terra e a millorarse

  2. Ollando estas fotos lembrome dos meus anos de neno en Dorvisou…estoume vendo enriba do carro, con zocos, sobando a leña para que coupera mais no carro. Xa fai unha morea de anos que non me atopaba cun carro cheo de toxos; na miña aldea xa non se miran polas corredoiras…agora andan tractores.
    Que o pases ben na boa terra de Vimianzo.Por certo ahi viveu un irmán da miña nai.

  3. Quem era esse irmao de tua mae? De seguro que ainda se lembram de ele na vila. Antes havia pouca gente de fóra e era conhescida.

    Senhor paco Penas. Agradecida pola recomendaçao, mas eu desto dos pixeles nao sei nadinha. A mim o que me presta é contar histórias. Você sim que é um mestre das imagens.
    Tentarei seguir seu conselho e nao saturar o post com tanto pixel.
    Senhor da randeeira. Eu tampouco esperava encontrar um carro coma este, mas a vida sempre da surpresas.
    Agradecida a todos polo seu interese. Sempre ajuda.

  4. ¡Benvida! Non logrei ver as fotos. Aparece unha mensaxe en inglés que debe quere dicir (eu de inglés nin papa)que está deshabilitado o servizo.
    Non coñezo ese Sanfims, pero si o San Fins de Cesullas, a carballeira que tantos recordos me trae cada 1 de agosto.
    Soupen por meu irmán Paco da túa estancia en Vimiaznzo.
    Que tudo siga ben.
    Unha aperta.

  5. Senhor Likopinko, paece-me que diz você que gosta do meu blogue e da as boas noites.
    Pois boas também para você por ser tão bem educado.
    Obrigada.

Deixe uma Resposta

