Olá de novo

Padrão

pict0006 aclearglitterTwistedly.gifpós uns messes sem parar por eiquí, ocupada em outros assuntos, hoje volvo a pasar e vejo, como umha andorinha perdida, que ainda ficam os bieiteiros e os fiunchos em flor, agora que veu o inverno e as àrvores e arbustos tiritam, espidos, baixo a geada, arrolados polo fino e frío ar do norte ou sacudidos polo furioso e húmido  vendaval.

Já passou o solstício de inverno, com as suas festas de Natal cheias de doces, copas de cava e agasalhos que deixam o corpo malhado e os petos baldeiros.

Já os dias medrarom um bocadinho e agora, às seis e meia da tarde-hora de Madrid-aínda há luz cara o pôr do sol e claridade fóra da janela.

Certamente tardei muito. Agora, o mundo que me rodea, nesta minha pequela vila do Atlántico fisterram, já nom é o mesmo.

Agora a minha melhor amiga, jé nom é a cámara de fotos, mas a minha salamandra de ferro.

pict0005

Ela é o meu lume sagrado, o que faz da minha casa um fogar quente e acolhedor. A que me alegra o corpo e a alma entanto fóra venta, chove ou cai a geada.

Ao seu pé, o gatinho e o cãozinho enrolam-se para sentir a ledícia do calor.

Umhas briquetas de serraduras prensadas e a lenha do monte dos meus avôs, mesturam-se para fazer o meu inverno um verdadeiro pracer.

E agora que volvi, prometo seguir contando cousas a cotío, como antes.

Feliz ano novo a todos e todas os que passedes por eiquí.

chimenea

1303_animado.gif

2 responses »

  1. Agradecida. O certo é que andei um chisco alonjada do blogue.
    Às vezes, cómpre descansar para volver com azos de contar novas histórias.

Deixe uma Resposta

